Výchozím místem je turistický rozcestník na okraji parku na náměstí – vpravo od turistické mapy KČT. Dle značek – červených „psaníček“ – k mostu pro pěší přes řeku Otavu a za mostem vlevo. Po cca 300 metrech se červené psaníčko odpojuje od červené pásové značky a zahýbá před jatkami vlevo, podél plotu k rybníkům a řece Otavě. Po polní cestě vpravo kolem památníku bitvy Rudolfa Habsburského do kopce ke kapli u Svaté Anny a odtud okolo motokrosového areálu po silnici do Svatého Pole. Projdeme vesnicí a na konci po polní cestě vpravo dojdeme okolo rybníka Velký Šibenik do Boubína. Po pravé ruce máme při tom vrch Hůrka s nadmořskou výškou 506,5 m.n.m. Projdeme vesnicí Boubín a odbočíme vlevo ze silnice. Jdeme při pravém okraji lesa, který pokrývá celý vrch Svitník a dojdeme na silnici pod Práchní. Po pár metrech po této silnici odbočíme vpravo a vyjdeme na Prácheň. Odtud pokračujeme po označené cestě do Horažďovic.

Reklama – Google

Reklama

AUTOSPOL PLUS spol. s.r.o.
Pivovar LYER Modrava
Hotel Svatý Tomáš
Penzion PUPÍK, Modrava
Pension Klose
Boubín
Penzion Klose
Chata Modrava
Klostermannova chata, Modrava
Zemědělská výroba. Prodej PHM, opravy strojů, nákladních automobilů, tesařské práce, nákladní i osobní doprava, ubytování.
Nový stylový hotel s malebné šumavské vesničce. Sauna, fitnes, půjčovna lodí a raftů, horolez.vybavení, kol a jízdárna,... (*I)