Sdružení Česká katolická charita pod záštitou biskupa Václava Malého, předsedy Iustitia et Pax,
a senátora Jaromíra Štětiny
pořádá fotografickou výstavu Jindřicha Štreita
Tak blízko, tak daleko.

Výstava se uskuteční v železničním vagonu na nádražích ČD v následujících termínech:

České Budějovice – čtvrtek 26. 5. – neděle 5. 6.
Český Krumlov – úterý 7. 6. – neděle 12. 6.
Veselí nad Lužnicí – úterý 14. 6. – úterý 21. 6.
Jindřichův Hradec – čtvrtek 23.6.– pondělí 27.6.
Pelhřimov – středa 29. 6. – středa 6. 7.
Jihlava – pátek 8. 7. – neděle 10. 7.
Brno – úterý 12. 7. – neděle 17. 7.
Tábor - úterý 19. 7. - úterý 26. 7.
Písek – čtvrtek 28. 7. – pondělí 1. 8.
Strakonice – středa 3. 8. – středa 10. 8.
Vimperk – pátek 12. 8. – středa 17. 8.
Sušice – pátek 19. 8. – neděle 28. 8.
Plzeň – úterý 30. 8. – neděle 11. 9. 
Praha – úterý 13. 9. – středa 28. 9.
(informace k 22. 5. 2005)

 

Nejsem fotograf válečných událostí

Dokumentarista Jindřich „Idris“ Štreit fotografoval v Ingušsku a Čečensku projekty České katolické charity

  V roce 2003 strávil tři týdny na Severním Kavkaze český dokumentární fotograf Jindřich Štreit. Odjel tam na pozvání České katolické charity, aby zachytil práci mezi uprchlíky v Ingušsku a v čečenském hlavním městě Grozném.  Kniha Tak blízko, tak daleko a stejnojmenná výstava, kterou Jindřich Štreit ze své cesty připravil, seznamuje s rozsáhlými projekty, jež díky dárcům Česká katolická charita na Kavkaze zajišťuje.   

Nebál jste se odjet do míst, kde je válka a kde působí teroristé?